AZ ÉV FRANCHISE ÜZLETLÁNCA – COOP SZUPER PLUSZ ÜZLETKATEGÓRIA

A Trade magazin idén már 9. alkalommal versenyeztette meg, a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat és üzletláncokat. A StarStore – Év Kereskedője versenyén, olyan üzletek mérettették meg magukat, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

A Szakmai zsűri döntése alapján az ÉV FRANCHISE ÜZLETLÁNCA a Coop Szuper Plusz boltkategória lett. Cégcsoportunk, valamint az Eger és Vidéke Coop Zrt. jelenleg 11 darab Coop Szuper Plusz kategóriájú üzlettel rendelkezik. Ezen üzletekben korszerűsödött a vásárlói szolgáltatás minősége, új energia hatékonyságot növelő technológia került kialakításra, illetve a megszokottnál szélesebb termékválaszték várja a vásárlókat.

Az előbb felsorolt tényezők együttese adja a boltkategória elsődleges célját: eltérő vásárlói szegmensek egyidejű kielégítésével, komplex szolgáltatási mix kialakításával új értéket teremteni a hazai kiskereskedelemben.

 

AZ ÉV FRANCHISE ÜZLETLÁNCA – COOP SZUPER PLUSZ ÜZLETKATEGÓRIA

A Trade magazin idén már 9. alkalommal versenyeztette meg, a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat és üzletláncokat. A StarStore – Év Kereskedője versenyén, olyan üzletek mérettették meg magukat, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

A Szakmai zsűri döntése alapján az ÉV FRANCHISE ÜZLETLÁNCA a Coop Szuper Plusz boltkategória lett. Cégcsoportunk, valamint az Eger és Vidéke Coop Zrt. jelenleg 11 darab Coop Szuper Plusz kategóriájú üzlettel rendelkezik. Ezen üzletekben korszerűsödött a vásárlói szolgáltatás minősége, új energia hatékonyságot növelő technológia került kialakításra, illetve a megszokottnál szélesebb termékválaszték várja a vásárlókat. Az előbb felsorolt tényezők együttese adja a boltkategória elsődleges célját: eltérő vásárlói szegmensek egyidejű kielégítésével, komplex szolgáltatási mix kialakításával új értéket teremteni a hazai kiskereskedelemben.